escriu-me
My Photo

diumenge, 4 de novembre del 2007

Diumenge, 4 de novembre del 2007, notícies de Lloret

Molt tossuda o important deu ser aquesta senyora com perquè el Sr. Crespo li dediqui un article tant llarg...
No hi ha com sortir als diaris perquè els polítics et dediquin un article...
El meu modest entendre em diu, Sr. Crespo, que aquesta hauria de ser munició per altres batalles...


La "figura" deu ser l'Àngel...


Ahir parlava amb el cap de jardinaria de l'Ajuntament de Barcelona i em deia que allà, ells ja no substitueixen ni planten de nou cap palmera doncs tenen clar que més aviat o més tard en aquesta part de la Mediterrània no en quedarà cap...





Si s'escampa l'exemple a Lloret faltaran cadenats...


El titular d'aquesta editorial sembla tan mateix del Matías Prats


El pobre Meca surt més en els diaris per no haber fixat que si jugués de titular...






Si no vaig errat l'articulista s'equivoca i a Lloret puja tot (pel meu gust, massa), però no l'aigua...espero.


Lloret no hi ha anat, aquesta vegada no pel fet de que no estiguem dins el Patronat de Turisme, sinó perquè sortosament encara no tenim golf...






Això pinta malament...





Les meves notícies les podeu llegir tranquil-ament doncs segur que el vostre quefa també les rep i li agrada que els seus empleats estiguin el dia del que passa a Hollywood...



Jo he vist el museu de la foto i posa els pels de punta de com les persones poden arribar a ser tan dolentes...=



Creieu.me i el proper ordenador que us compreu que sigui un Apple; al menys aquest problema no el tindreu...( i no hi tinc comissió...!!!)







I si hi hagués sexe que ?, tampoc crec que fos pecat mortal, doncs Deu va crear tan als gallecs com les brasileres...