escriu-me
My Photo

dijous, 13 de desembre del 2007

Dijous, 13 de desembre del 2007, notícies de Lloret
















De vegades vaig per les cases aquests dies i estan allò que s'en diu com un torró i amb mànigues de camisa o directament amb màniga curta, no ho trobo be, tampoc cal anar amunt i avall de la casa embolcallat amb una manta, ni tant ni tant calp, ja m'enteneu...


Ahir vaig estar a l'empresa de reciclatge de tot tipus de material en el polígon de Calella (Nualart), i hi havia uns xinesos comprant bales de plàstics reciclats per emportar-se cap el seu país.
A veure si eren aquests del Toledo i en un temps distingim a les tapisseries restes de borses del Caprabo



La veritat és que jo firmaria ara mateix que si s'hagués de reconstruir Lloret des de zero es permetés un sol edifici i que hi entrés tot-hom i la resta tot verge, però només un, no una excusa per fer el mateix amb trenta pisos d'alçada cada un dels edificis, com hi ha a Benidorm.



Ja fa dies que estan remugant amb aquesta notícia.
D'entrada els hotels instal.laran dutxes de sorra, en vés d'aigua, doncs es veu que també neteja força...com que és un desert...



Aquí ja fa anys les noies del rem en van fer un i ben maco.
Jo el tinc penjat encara; les dates no coincideixen, però encara fa servei...



Sembla que les tensions no s'acaben d'apaivagar.





No sé si és millor pel body bescanviar les velles monedes injectant-se col.lesterol i fent un immens malbaratament d'embolcalls o agafar un atac d'ansietat en el Banc d'Espanya a Barcelona, doncs per bescanviar un bitllet de 5000 pessetes t'hi pots tirar perfectament mitja hora.



Els arxius del BOP un cop "clicats" s'us mostraran en format .pdf (Adobe Reader o Acrobat), per poder-los llegir un cop oberta la pàgina, heu de fer un clic amb el botó dret del retolí i dir-li descarregar, això us donarà un arxiu que heu d'obrir amb algun d'aquests programes del Adobe, si no els teniu, els podeu descarregar gratuïtament