escriu-me
My Photo

dijous, 31 de gener del 2008

Dijous, 31 de gener del 2008, les notícies que avui parlen de Lloret

El partit de futbol Ajuntament/Carrilet s'ha convertit en un torneig triangular per l'entrada en joc de Transports Pujol i només de saltar a la gespa ja ha marcat pel escaire...


















Fa un temps comprava llet batuda i fermentada (no ensucrada) en una botiga de Lloret regentada per dos simpàtics àrabs (els àrabs en són grans consumidors d'aquest aliment).
A l'etiqueta de la borsa i marcava clarament "menys del 1% de matèria grassa", tal com ha de ser normalment; després d'uns mesos consumint-ho (un litre diari) em va semblar que el 1% de grassa a lo millor no era cert, doncs era massa bona i com que a la borsa hi posava el telèfon del productor (una granja de Monells) i vaig telefonar.
La sorpresa va ser quan el pagès, tot trempat, em va confessar que el 1% no era cert, que el principi sí que ho era, però que com que no en venia suficient va optar per afegir-hi nata, però que ara ja quasi acabava les borses marcades amb el "menys de 1%" (venudes durant mesos) i que ja a les noves que havia encarregat ja no parlava del greix...
I jo que ho prenia pel col.lesterol...!!!




Hauríem d'anar en compte amb el que fem o diem, doncs jo que en principi no soc persona amb masses pre-judicis, ja m'ha passat varies vegades que si em creuo amb un romanès mel miro dues vegades i això no hauria de ser així i no sé qui en té la culpa.
Aquesta setmana a la tele-sèrie de les tardes a tv-3 una dels personatges va a comprar marihuana pel seu marit que pateix de "morenes" i el camell que li ven el posen sud-americà... com si no n'hi haguessin de camells, dromedaris i fills de sa mare catalans...







Amb la Merkel que ha quedat amb cara de tonteta, en Sarcozy fent botifarra, resulta que per una vegada el més guapo de la foto és en Rajoy...




Veig que la Imma i el Sebastian han elegit be...










Com que jo ni cap dels meus hi érem ho trobo divertidíssim: "Señores pasajeros, el piloto ha perdido el juicio"



Els arxius del BOP un cop "clicats" s'us mostraran en format .pdf (Adobe Reader o Acrobat), per poder-los llegir un cop oberta la pàgina, heu de fer un clic amb el botó dret del retolí i dir-li descarregar, això us donarà un arxiu que heu d'obrir amb algun d'aquests programes del Adobe, si no els teniu, els podeu descarregar gratuïtament