escriu-me
My Photo

diumenge, 22 de març del 2009

Diumenge, 22 de març del 2009, les notícies que avui parlen de la Selva Marítima

Aquest dimarts:
Us convidem el proper dimarts 24 de març a les 8 del vespre, al primer fòrum de participació de
l’Agenda XXI Local per a la redacció del PALS, a la sala Auditorium de l’Hotel Olympic Palace.

Preguem que confirmeu l’assistència a Ester Massegú (tel. 972 36 19 13 o a/e: emassegu@lloret.cat










"En l'exercici del 2008 Inditex (Zara, ...) va assolir la xifra rècord de 843 milions d'euros de beneficis; el Corte Inglés de 747"

Ell hi ha anat, a Madrid, "I no n’he pas tornat decebut: cultura, museus, monuments, cambrers desagradables..."
A mi m'hi volen fer anar aquesta primavera pel sopar anual de la quinta (anar i tornar)... i em fa una "mandra" !!!






Jo tinc una foto semblant a Cambotja on un soldat m'acompanyava en la visita a un temple allunyat, de la zona de Angkor, i un cop dins em va atracar Kalashnikov en mà...



"La inauguració aquesta setmana dels primers apartaments de luxe (Suites Avenue), tant per a turistes com per a executius que estan de pas i fins i tot per als mateixos barcelonins, al passeig de Gràcia, firmats per l'arquitecte Toyo Ito, representen una altra peça per a la llista de reclams de la ciutat"











L'eina no va al ordinador del receptor i li borra el "t'estimo" que per error li vau enviar al vostre quefa la setmana passada sinó que només "suspende el envío de un correo si nos arrepentimos cinco segundos después de haber pulsado 'enviar'."
Jo faig servir un altra mètode si m'en adono ràpid i és parar el router, si el teniu a ma...




Un article ben interessant: de la Bolivia d'Evo fins a la Veneçuela de Chávez, (aquesta setmana El Salvador): "de Veneçuela fins a l'Argentina es viu un renaixement";... i venint d'un professor del Massachusetts Institute of Technology encara el fa més interessant...