escriu-me
My Photo

dissabte, 24 de juliol del 2010

Santa Cristina 2010

Bona FESTA MAJOR !!!

Felicitats CRISTINES !!!


Com que els llençols se m'han enganxat i no em vull pas perdre la processó avui no hi ha resum, però el que si hi haurà és la perla diària trobada a can Juncadella...

Us en-recordeu que l'altra dia us parlava de que estaven fent una escala, (il·legal, és clar !!!)...



Doncs be, el que l'altre dia era un esbós, a dia d'avui ja quasi és un quadre...




Estic intrigat de veure quina serà la propera impunitat... !!!



1 Comments:

At 24 de juliol del 2010, a les 20:18, Anonymous Anònim said...

Soc una habitant de Cala Canyelles i estic patint les malifetes dels de Can Juncadella. Aquesta nit passada han estat fent proves amb la musica, en un escenari que han construit al mig de la montanya que veig perfectament des de casa meva, que a les 4 de la matinada la posaven a tota pipa. He hagut de trucar a la policia locali al cab de 4o minuts l'han apagat. Tot això fa pensar que aquesta nit o demà hi haurà una festa grosa, la que toca cada estiu per aquestes dates. Ah!!! aquest mati he anat a la porta de la finca a demanar explicacions i el segurata s'ha rigut del tema dien-me que "con el dinero lo puede todo" Es increible però cert aquesta gent fan el que volen.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home