escriu-me
My Photo

dilluns, 18 de juliol del 2011

El presumpte escàndol del reciclatge no és tal !!!

Bones,

En el resum d'avui dilluns us he posat unes fotos i uns comentaris respecte al tractament del reciclatge que s'està fent a Lloret que per les respostes que estic tenint han aixecat molt mal estar entre els usuaris i també entre els responsables de tirar endavant aquesta tasca.

Per part de l'Ajuntament i concretament de part de N'Ignasi Riera, se m'han donat tota mena d'explicacions del perquè ahir va passar això. Es va tractar d'un problema puntual perfectament justificat i que segurament no solament va afectar els contenidors de les fotos sinó probablement fins i tot d'altres.

Com us dic va ser un problema puntual d'ahir i per les explicacions que se m'han donat no té res a veure amb el que dia a dia es fa amb el reciclatge. Pel que se m'ha explicat, i jo ho crec 100%, el reciclatge separatiu a Lloret s'està fent correctament i dia a dia s'aconsegueix fer-lo millor.

Així doncs per mi el tema està tancat:

A LLORET ES RECICLA,

I CREC QUE S'ESTÀ FENT BE !!!

Sapigueu doncs disculpar-me l'alarma creada i a lo millor això ha servit per d'una vegada desterrar el bulo que fa temps que corre que no val la pena reciclar doncs tot va a parar a les escombraries.

Que tingueu un bon dia i fins demà


===============



Les faltes, tant les gramaticals

com les ortogràfiques,

són una gentilesa de l'autor...